Contador de visitas

O FARO TOURIÑAN E A LENDA DE BUXERAN

Faro de Touriñan, é o punto máis o Oeste de España, ainda que non ca peninsula, este honor recae no Cabo Rocha preto de Lisboa. Este é un lugar cheo de naufraxios e lendas . Unha de elas e a da furna de Buxeran, unha furna que esta situada preto de este faro. Cerca de a praia de Arnela (Muxía), e di así:

Na Cima dun castro no lugar de Castelos existía un castelo pertencente un aguerrido cabaleiro, o cal tiña unha filla moi fermosa chamada frolinda. Nunha das suas largar ausencias para ir loitar cos enemigos da fé, achegouse o castelo un xoven e hermoso trobeiro chamado Buxeran. Frolinda e Buxeran quedaron namorados.Ao regreso do pai, enterado este dos amoríos da sua filla, expulsa o xuglar do castelo e encerra a frolinda nun apartado aposento. Isto non fai máis que acrecentar o enamoramento dos mozos, e Buxeran cantaba todalas noites hermosas cancions a sua amada. Encabuxado o pai ordeou os seus criados matar a Buxeran tirandóo dende o alto dun acantilado. Tola Frolinda o enterarse do tráxico desenlace, camiña descalza día e noite polo acantilado chamando do seu namorado:
-¿Onde estas Buxeran?
Dende o máis profundo do mar chegan os sonidos das cantigas do trobeiro. De pronto unha enorme ola de fermosa espuma, toma a forma de Buxeran e abraza a sua amada levandoa para sempre.
Durante moitos anos foron moitos os mariñeiros que decian escoitar as cancions de Buxeran o pasar pola furna.

El faro de Touriñan es el el punto situado más al Oeste de la España peninsular, aunque no de la peninsula, este honor recae en el cabo Rocha, cerca de Lisboa. Touriñan es un lugar lleno de naufragios y leyendas. Una de ellas es la leyenda de la furna de Buxeran, una furna situada cerca de este faro. Cerca de la playa de Arnela (Muxía), y dice así:
En lo alto de un castro en el lugar de Castelos, existía un castillo perteneciente a un aguerrido caballero, el cual tenía una hija muy hermosa llamada Frolinda. En una de sus largas ausencias para ir a luchar contra los enemigos de la fé, se acerco por el castillo un joven y hermoso trobador llamado Buxeran. Frolinda y Buxeran quedaron prendados el uno del otro. Al regreso del padre, enterado de los amoríos de su hija, expulsó al juglar del castillo y encierra a Frolinda en un apartado aposento. Esto no hace más que hacer crecer el amor entre ambos, y Buxeran cantaba todas las noches bellas canciones para su amada. Enloquecido el padre ordena a sus criados dar muerte a Buxeran tirandolo por los acantilados. Enloquecida Frolinda al enterarse del trágico fin de su amada, camina día y noche por los acantilados gritando por su amado:
- ¿Onde estás Buxeran?
Desde los más hondo del mar, llegaban los ecos de las canciones del trobador. De pronto una ola de sutil y suave espuma trepo por los acantilados tomando la forma de Buxeran y abrazando entre sus brazos a Frolinda y la lleva con el para siempre.
Durante muchos años fueron muchos los marineros que decian escuchar las canciones de Buxeran cuando pasaban cerca de esa furna.
Pulsa no link para chegar a Touriñan.

No hay comentarios: